Hästar är bäst!

Direktlänk till inlägg 3 mars 2013

tävling

Av Freia Vahlsten Svennas - 3 mars 2013 21:01

Hej! Nu tänkte jag ha en tävling. Man får en av dem här sakerna om man vinner:

 


Ni får såklart välja en av de och såklart vilken färg och storlek. Och kom i håg ni får inte allt det här,vinnaren får välja en av de här sakerna. Om ni har vunnit måste ni kunna skriva eran adress och jag kommer skriva min e-post adress så kan ni skicka ett meddelande på hotmail.

Det ända ni behöver göra är:

-Skriva "jag är med" i kommentar.

-Skriva förnamn och efternamn

-Lägg upp bilden på din blogg eller facebook och länka inlägget i kommentaren. Ps. Man måste kopiera från mobilen, och då ska man hålla in med fingret på bilden så kommer det komma upp en ruta där det står lite saker och då ska man trycka på "spara bild". Hoppas ni fattar. Om ni inte fattar behöver ni inte ta bilden men ni måste ändå göra ett inlägg eller skriva en status på facebook.

-Sedan ska ni också skriva vilken sak ni vill ha ifall ni vinner. Bredvid bilderna står det en siffra så om ni vill ha till exempel 1:an så skriver ni att ni vill ha 1:an. Och så ska ni skriva vilken färg och storlek ni vill ha då.


Tävlingen avslutas den 1 maj. 


Här är lite bättre bilder på alla saker.

   1


   2


   3


  4


  5



  6


  7


  8


  9


  10


  11


  12


  13


  14


  15


  16


  17



Hoppas ni är med! 

 
 

Freia Vahlsten Svennas

4 mars 2013 18:05

lycka till

 
Vilma Pettersson Polychronopoulos

Vilma Pettersson Polychronopoulos

3 mars 2013 22:44

alltså Freia det går inte att kopiera mitt inlägg du vet med det där att man skulle lägga upp bilden på bloggen och länka i kommentaren, men du läser ju min blogg så du kommer se det. Behöver jag verkligen länka inlägget då?

Och måste jag skriva min adress för du vet ju vart jag bor, om du inte vet så bor jag på skogsvägen 11 i Enköping.

Jag glömde också skriva vad jag ville ha. Och jag kan inte riktigt bestämma mig än men kan jag skriva det på en kommentar i morgon istället för jag måste nog fundera lite grann, är det okej?

http://vilmalovehorses.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Vilma

4 mars 2013 14:14

Jag vill ha det där fleece täcket med den där hästen på, i Teddy storlek :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 augusti 2013 22:14


Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 15:22

Den nya bloggen som jag ska dela med Ida och Vilma heter: http://enkopingsryttare.horseworld.se/ . Vi har inte hunnit fixa en design en, men Ida håller på med en nu tror jag.   Har bara kommit 2 inlägg just nu, men det kommer såklart fler.   ...

Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 13:34


Ida har redan skapat en blogg som vi ska ha. Men jag och Vilma vet inte lösenordet än. Men när vi gjort nåt inlägg och fixat lite länkar jag den hit.   Där kommer jag lägga upp videon vi gjorde igår och skriva om ridpasset hos Dreamy. Hon var l...

Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 00:08


Ville bara säga godnatt! Och ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen, bara 3 inlägg!! Usch.. Lovar bättre uppdatering i morgon, har inte haft tid idag.     ...

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards